Gothic, Gothic II , Gothic II:Noc Kruka, Gothic III, Gothic III:Zmierzch Bogów... to wszystko znajdziesz TUTAJ
Dodatek mroczne tajemnice By Poziomkarz
Co nam daje
Walka nieograniczona - Mamy możliwość walczenia nieograniczonego co to znaczy ? walka niograniczona w normalnym gothicu wygląda tam zabijamy ścierwojada jutro też go niema i za tydzień też to jest walka ograniczona a walka nieograniczona zabijasz jutro jest znowu a jak niezabijesz to co się staje ? powiem potem są 2 następnie 4 , 8 , 16 , 32 Zauwarzyłem to idąc w 4 rozdziale na teren orków do xardasa ( wcześniej się tam niechodzi raczej) no i leci na mnie fala wargów i orków a w kopalni i innych niż główna mapa się niezmienia i mamy walke ograniczoną a postacie npc się nie respią lecz w wypadku przywołania ch może się zdarzyć aby on został ale w 95 % zniknie i pojawi się w lochach zamku najczęsćiej na belkach .
Nowe 3 światy - Mamy dostęp do :
Świątynia pradawnych - Jest ona ciekawa poniewarz jest hol i od niego odchodzi z 5 korytarzy do pomieszczeń i jest tunel do teleportu do podziemi
Podziemia - Podziemia to zbiorowisko najsilniejszych potworów np Dziewica zagłady ( ognista harpia ) Jest to wielkie pomieszczenia przepływa tam rzeka można natknąć się na najsilniejsze prawie najsilniejsze bo słabsze od smoka i czarnego smoka są one ogromne a otóż to są pradawne trole znajdziemy tam 1 npc i wiele broni o ataku np 140 Pożoga następnie można tam znaleźć kryształy
Ciemna dolina - Tam można zobaczyć dużo pająków i zombie a to niemiły widok więc mozna też dla pociechy znaleźć zbroje fellana wedłóg legendy dzierżył uriziel a oda daje nam + musimy odszykać teleport i wtedy można iść do pradawnych
Itemki - Najbardziej lubie smoczą zbroje i ręke boga chociarz niesą najleprze ale fajnie wyglądają a mój ulubiony hełm to hełm palladyna ( wygląda jak hełm czarnego jeźca ) można znaleźć tam krystształy
Opinie
Itemki - 9/10
Klimat - 8/10
Npc - 5/10 ( za dużo ordynarności i hamstwa )
Mapki - 9/10 ( niepodobały mi się podziemia po chodzisz po prawie pustej trawie )
Trudność - 10/10 ( niemożliwe do przejścia podsumujmy idziesz do kopalni leci fala wilków idziesz do xardasa fala wargów i orków )
Radze
Obóz - Iść do obozu przed kopalnią zostaniesz magnatem
Itemki - uzbierać kryształów w swiątyni pradawnych
Broń - Zdobądz pożoge a podziemi albo lodową zamieć z areny
Zbroja - W ciemnej dolinie znajdziesz zbroje fellana
Dział Screen
Obóz przed kopalnią
Zbroja fellana i piewica zagłady
Pare zombie
Pożoga
PS : sam pisałem
Ostatnio edytowany przez DomonX (2009-12-19 17:49:07)
Offline
Bardzo ciekawe przedstawienie...
W nagrodę punkt !
Offline
dziękuje
Offline
Mi się ten mod bardzo podoba ;p
Offline
A mi to jak Bez niego Grać się nieda ( A znim gry się przyjść nieda ) Why ? Bo Walka nieograniczona z 5000 wargó leciało na mnie w 4 rozdziale
Offline
Ten mod jest moim zdaniem stworzony dla osób grających na kodach . Myślę że na kodach jeżeli masz przed sobą 5000 wargów to większą satysfakcją jest ich rozwalenie na kodach niż zginąć bez kodów.
Offline
A ja se poradziłem AHA AHA Pradawnym Byłem AHA AHA na stronce moda pisze trudność : Sredni/Trudny HAHAHAHAH
Offline
No widzisz a ja lubię np. dla Snow`a znosić bronię Orków na kodach oczywiście.
Offline
ja teraz go niemam ale se instalne go
Offline
Zbroja Fellana to przerobiona Zbroja Strażnika Świątynnego, a Piewica Zagłady to Szpon Beliara importowany z GII:NK.
Offline